Professionele responsive websites voor KMO’s met abonnementsformule

De onderneming is gespecialiseerd in webdesign en webbuilding en staat bekend als referentie in de sector. In 2019 realiseerde het bedrijf een genormaliseerde EBITDA-marge van 40% en behaalde het een klanttevredenheid van 9,5 op 10.

KMO’s krijgen stijlvolle en op maat gemaakte websites tegen betaling van een opstartkost. De websites blijven up-to-date dankzij een concurrentiële abonnementsformule. Ook de helpdesk is inbegrepen.

Deze niche webbouwer zorgt ervoor dat klanten uit onder andere de bouwindustrie, de professionele dienstensector en de horeca toegang krijgen tot de digitale wereld met in het oog springende websites, zowel op computer als andere mobiele toestellen. De optionele samenwerking met externe online marketing partners zorgt er bovendien voor dat de websites goed scoren in search engines en op sociale media.

De laatste jaren is er een duidelijke groei in EBITDA. Door de abonnementsformule is 90% van de EBITDA recurrent. Vandaag heeft het bedrijf meer dan 1000 websites in beheer volgens deze abonnenmentsformule.

Vanwege het gespecialiseerd business model heeft de onderneming een aantrekkelijk toekomstpotentieel.

De eigenaar zoekt een partner die extra sales power brengt en is bereid om hiervoor de meerderheid van het bedrijf te verkopen.

Verkoop van aandelen.

Geen financiële schulden, geen eigen vastgoed.

 

TAGS: owner buyout (OBO), management buy-in (MBI), bedrijven te koop, bedrijf over te nemen

Omzet
€ 600 K
Regio
Vlaanderen
EBITDA
€ 270 K
Personeel
7

Interesse? Vraag toegang tot het volledige bedrijfsprofiel.

BewarenBewaren

BewarenBewaren